Технічний регламент наказує майстрам, які встановлюють додаткове обладнання, розміщувати фаркоп легкового автомобіля так, щоб при вимірі з причепом, відстань від центру кулі тягово-зчіпного пристрою до поверхні землі становило від 350 мм до 420 мм.

Однією з важливих технічних характеристик легкового причепа є дишло, яким він обладнаний. Обираючи причіп під свої потреби, покупці оцінюють технічні та експлуатаційні можливості, зважують всі «за» і «проти». Але не багато хто задається питанням: «Який причіп вибрати з I-подібним або V-подібним дишлом?»

Водії, які здійснюють далекі поїздки, часто задаються питанням: що придбати - автомобільний багажник або причіп? Таке ж питання виникає під час перевезення речей, які не поміщаються в салон автомобіля, наприклад, будівельних матеріалів, речей на дачу і багато чого іншого. Давайте розглянемо переваги і недоліки автомобільних багажників і причепів.

Виготовлені на заводі причепи для легкових автомобілів, можна експлуатувати з машинами різних марок. На них можна перевозити різні вантажі, якщо це не йде в розріз з технічними характеристиками. Але це накладає певні обмеження на їх функціональність. Для перевезення деяких вантажів вони можуть не підійти, наприклад, для перевезення човна або квадроциклу. У господарів звичайних причепів виникає питання: «Чи можна самостійно переробити причіп з заводу під свої потреби?»

Лодочные прицепы (лафеты)

Човнові причепи - пристрої, на які вантажиться плавзасіб для транспортування від водойми або до нього. Всі човни, катери та інші плаваючі засоби на водній поверхні поводяться чудово. При цьому, вони стають абсолютно безпорадні на суші, що створює проблеми при перевезенні їх від однієї водойми до іншої.