Перед тим як придбати легковий причеп, подивіться на його раму. Вона може бути зварена або збірна, на болтах. Іноді кузов кріпиться до підрамника. Краще брати причіп на рамі, товщина металу з якого вона зроблена, повинна бути не менше 3 мм. Ціни на причіп рама зварена/рама на болтах збірна, відрізняються досить сильно. Але, незаперечним плюсом звареної рами є те, що за нею не потрібно «доглядати».

 

pritsepy-vybor-1

Важливим пунктом є те, яким чином рама захищена від зовнішніх впливів. Кращим варіантом захисту є метод гарячого цинкування. Коли раму причепа будуть занурювати в ванну з цинком, він проникне навіть у приховані внутрішні порожнини. Дешевші варіанти причепів захищають звичайної фарбою.

Після огляду рами зверніть увагу на товщину бортів причепа, їх висоту і захищеність. Найкраще, щоб борту були з оцинкованої сталі, а його товщина повинна бути не менше 1 мм. Менша товщина бортів, може привести до того, що під час перевезення вантажу навалом, скажімо землі або піску, їх «роздує» за пару поїздок і причіп почне «гуляти» в геометрії. Метал може бути не особливо товстим, якщо у нього багато ребер жорсткості. Деякі виробники роблять борту з бакелітовій фанери.

Зверніть увагу на можливість зняти або відкинути задній і передній борти. Можливість трансформації кузова - річ неоціненна, значить, ви зможете перевезти і щось більше, ніж стандартні 2 метри.

pritsepy-vybor-2

Ще однією доброю опцією можна вважати кільця, розташовані по кутах дна причепа, які можна використовувати для фіксації вантажу до днища. Такі пристосування ви можете зробити і самі, купивши їх на будь-якому будівельному ринку і приварив в потрібних місцях.

Наступне, на що потрібно звернути увагу - форма дишла. Починаючи з радянських часів, дишло легкових причепів будувалося виключно V-подібним, зараз з'явилося безліч легкових причепів з I-подібним дишлом. Що стосується стійкості: V-подібне нітрохи не гірше I-подібного.

Під рамою причепа знаходиться його підвіска. Довгий час на вітчизняних причепах вона була як у імпортних моделей, резино-жгутовою. Якщо згадати пізньорадянські моделі причепів, їх вісь базувалася на ресорах від автомобіля «Москвич». Зараз, на більшість причепів, встановлюється ресорно-амортизаторна підвіска.

pritsepy-vybor-3

Зазвичай причепи оснащують маточиною, яка не потребує постійного обслуговування. Краще вибирати маточини, в яких використані передні підшипники від автомобіля ВАЗ-2108, так як він більш вантажопідйомний.

Більшість причепів комплектуються колесами діаметром 13 дюймів, на штампованих дисках. Слідкуйте, щоб покришки були комерційні, з індексом С.

Для багатьох автовласників важливим фактором стає зовнішній вигляд причепа. Німецькі, польські, угорські, а з деяких пір і китайські виробники випускають для легкових причепів все, що завгодно - це і замки бортів, зчіпні головки, задні ліхтарі. Тут все залежить від вашого гаманця.

pritsepy-vybor