Люди, які мають досвід водіння автомобіля з причепом, легко визначаються з вибором причепа. Ті, хто такого досвіду не мав, питання щодо вибору причепа може поставити в глухий кут. Так на що ж варто звернути увагу, купуючи автомобільний причіп?

Купівля легкового причепа з пробігом складніша. Зазвичай, якщо причіп знаходиться в хорошому стані, у людей немає необхідності його продавати. Звичайно, бувають різні ситуації, тоді б/в причіп продають практично за ціною нового. В основному на вторинному ринку можна зустріти «ушатані» причепи за завищеною вартістю.

vibor pricepa 1

Причіп виготовлено зі сталі, а у неї є істотний недолік - вона схильна до корозії. Тому потрібно звертати увагу на захист від іржі. Тут може бути два варіанти: фарбування або покриття цинком. Все, що пофарбовано, з часом так чи інакше почне іржавіти. На нашому заводі використовується якісне фарбування деталей, що дозволяє максимально продовжити термін їх служби.

Цинкування є більш надійним способом захисту від корозії. Це особливо актуально для човнових причепів і напівпричепів для снігоходів. Але цей спосіб має один істотний недолік - високу вартість. Ще один мінус оцинкованої сталі полягає в тому, що вона з часом тьмяніє і причіп втрачає привабливий зовнішній вигляд.

Насамперед потрібно з'ясувати для яких цілей і як часто ви збираєтеся використовувати причіп. Для особистих цілей, наприклад, перевезення речей або будівельних матеріалів на дачу, або для комерційного перевезення вантажів, або для транспортування техніки. Від цього буде залежати вантажопідйомність і габаритні розміри вашого майбутнього придбання.

vibor pricepa 2

Особливу увагу приділяють підвісці причепа. Вона має бути ресорна або амортизаторна. Комплектуючі причепа повинні бути виготовлені тільки компаніями, що спеціалізуються на розробці і виробництві комплектуючих для причепів. На європейському ринку найбільшого поширення набули комплектуючі німецької Al-ko Kober і угорської Autoflex-Knott.

vibor pricepa 3

Крила колесам необхідні для захисту від бризок. Вони бувають пластиковими і цинкованими. Перші більш практичні, але другі виглядають більш естетично. Пластикові трохи дешевше, і в разі зіткнення з іншими об'єктами практично не залишають ушкоджень.

Іноді потрібно, щоб причіп мав функцію перекидання або апарелі (заїзні трапи). У більшості сучасних причепів для перевезення техніки є кріплення, які утримують кузов в горизонтальному положенні. Використовуючи їх, можна «перекинути» кузов і заїхати всередину причепа на мотоциклі, квадроциклі або снігоході. Зазвичай, одновісні причепи перекидаються, а для двовісних потрібні апарелі. В іншому, за технікою безпеки рекомендується не заїзд на техніці в причіп, а затягування її з використанням лебідки, але вирішувати вам.

vibor pricepa 4