Виготовлені на заводі причепи для легкових автомобілів, можна експлуатувати з машинами різних марок. На них можна перевозити різні вантажі, якщо це не йде в розріз з технічними характеристиками. Але це накладає певні обмеження на їх функціональність. Для перевезення деяких вантажів вони можуть не підійти, наприклад, для перевезення човна або квадроциклу. У господарів звичайних причепів виникає питання: «Чи можна самостійно переробити причіп з заводу під свої потреби?»
В загальному, будь-який чоловік, який має досвід роботи з металом, може переробити причіп або встановити на нього додаткове обладнання. Тому питання має стояти трохи інакше: "Які проблеми виникнуть з представниками поліції при переробці тієї чи іншої частини причепа?"
Правила дорожнього руху говорять про те, що в транспортний засіб можна вносити будь-які зміни, які не зачіпають основну конструкцію і не впливають на початкові характеристики. Тому, не побоюючись штрафу, можна приступати до таких переробок:
- покриття елементів причепа антикорозійним і антигравійним покриттям, та фарбування кузова;
- встановлення кріплення для запаски, інструментального ящика та інших невеликих конструкцій;
- незначне нарощування борту, установка додаткового каркаса для тенту, додаткова внутрішня обшивка дна і бортів;
- можна трохи змінити форму бортів, але так, щоб не вийти за базові параметри.
- заміна колісних дисків, гуми, крил, бортів або тенту. Нововстановлені можуть трохи відрізнятися від заводських;
- заміна світлотехніки (при цьому не повинна змінюватися базова схема). Змінюватися може тільки зовнішній вигляд і якість елементів.
Як бачимо, оптика, захист та інші «дрібниці», зважаючи на різноманітність сучасного модельного ряду, питань зазвичай не викликають. Але, як правило, бажання модернізувати серійний причіп пов'язане з іншими приводами.
Найчастіше власники причепів хочуть збільшити міцність і вантажопідйомність причепа, зробити його набагато більшим або сподіваються за невеликі гроші отримати спеціалізовану техніку.
Для цього вносять такі зміни в конструкцію:
-
- встановлення додаткової осі;
- заміна дишла на довше або іншої форми;
- заміна штатної підвіски на більш міцну і високу;
- борти замінюються на більш високі або збільшується площа платформи;
- монтаж спеціалізованого обладнання непередбаченого конструкцією (лебідка, маніпулятор та інше);
- прибираються деякі елементи світлотехніки і кріплень.
Подібні переробки відразу "кидаються в очі" представникам влади, у яких одразу ж виникає бажання уважніше звірити характеристики вашого причепа з прописаними в паспорті і заводських документах.
Важливо пам'ятати, що заводські моделі пройшли купу тестів і перевірок на технічну придатність. А це означає, що будь-яка значна зміна може вплинути на їх поведінку в дорозі, навіть і в гіршу сторону.