Виготовлені на заводі причепи для легкових автомобілів, можна експлуатувати з машинами різних марок. На них можна перевозити різні вантажі, якщо це не йде в розріз з технічними характеристиками. Але це накладає певні обмеження на їх функціональність. Для перевезення деяких вантажів вони можуть не підійти, наприклад, для перевезення човна або квадроциклу. У господарів звичайних причепів виникає питання: «Чи можна самостійно переробити причіп з заводу під свої потреби?»

В загальному, будь-який чоловік, який має досвід роботи з металом, може переробити причіп або встановити на нього додаткове обладнання. Тому питання має стояти трохи інакше: "Які проблеми виникнуть з представниками поліції при переробці тієї чи іншої частини причепа?"

Правила дорожнього руху говорять про те, що в транспортний засіб можна вносити будь-які зміни, які не зачіпають основну конструкцію і не впливають на початкові характеристики. Тому, не побоюючись штрафу, можна приступати до таких переробок:

  • покриття елементів причепа антикорозійним і антигравійним покриттям, та фарбування кузова;
  • встановлення кріплення для запаски, інструментального ящика та інших невеликих конструкцій;
  • незначне нарощування борту, установка додаткового каркаса для тенту, додаткова внутрішня обшивка дна і бортів;
  • можна трохи змінити форму бортів, але так, щоб не вийти за базові параметри.
  • заміна колісних дисків, гуми, крил, бортів або тенту. Нововстановлені можуть трохи відрізнятися від заводських;
  • заміна світлотехніки (при цьому не повинна змінюватися базова схема). Змінюватися може тільки зовнішній вигляд і якість елементів.

Як бачимо, оптика, захист та інші «дрібниці», зважаючи на різноманітність сучасного модельного ряду, питань зазвичай не викликають. Але, як правило, бажання модернізувати серійний причіп пов'язане з іншими приводами.

Найчастіше власники причепів хочуть збільшити міцність і вантажопідйомність причепа, зробити його набагато більшим або сподіваються за невеликі гроші отримати спеціалізовану техніку.

Для цього вносять такі зміни в конструкцію:

    • встановлення додаткової осі;
    • заміна дишла на довше або іншої форми;
    • заміна штатної підвіски на більш міцну і високу;
    • борти замінюються на більш високі або збільшується площа платформи;
    • монтаж спеціалізованого обладнання непередбаченого конструкцією (лебідка, маніпулятор та інше);
    • прибираються деякі елементи світлотехніки і кріплень.

Подібні переробки відразу "кидаються в очі" представникам влади, у яких одразу ж виникає бажання уважніше звірити характеристики вашого причепа з прописаними в паспорті і заводських документах.

Важливо пам'ятати, що заводські моделі пройшли купу тестів і перевірок на технічну придатність. А це означає, що будь-яка значна зміна може вплинути на їх поведінку в дорозі, навіть і в гіршу сторону.