Купити і підключити причіп до легкового автомобіля не складно, а ось їздити з таким "хвостом" вдається не кожному водієві. Навчитися такій майстерності не складно - головне знати основні правила.

Як тільки ви стали щасливим володарем причепа, пам'ятайте: тепер ви керуєте практично вантажівкою! З цього моменту забудьте про перегони в лівому ряду. Справа або в центрі - основне місце руху для автомобіля з причепом. Якщо вага вантажу в причепі наближається до ваги авто, обов'язково збільште дистанцію до транспортного засобу, який йде попереду. Ігнорування цього правила призведе до того, що при екстреному гальмуванні причіп штовхне вас вперед і тоді ДТП буде дуже складно уникнути.

upravlenie-s-pritsepom

Машина з причепом практично в два рази довша простого авто. У зв'язку з цим для розгону їй потрібна більша  дистанція і час для розгону. Про це важливо пам'ятати, коли плануєте випереджати автомобіль, що рухається попереду. Автоінструктори радять здійснювати випередження тільки на рівних ділянках дороги, тих що добре проглядаються. Це допоможе уникнути зіткнення з іншим автомобілем і збереже вашу машину від занесення.

upravlenie-s-pritsepom-2

Причіп збільшує ширину габаритного коридору автомобіля. Чим більша відстань від осі причепа до фаркопу, тим більше місця потрібно для повороту. Тому, виконуючи поворот на перехресті, завжди залишайте не менше 1,5 метра до бордюру, інакше причіп заїде на тротуар.

На трасі переважно їхати з увімкнутим ближнім світлом. Це приверне увагу інших водіїв і дасть їм можливість оцінити ваші габарити. Рухаючись в щільному потоці, остерігайтеся сусідства з вантажівками, особливо ввечері і вночі. Якщо ви вирішили «пролізти» між автомобілями, які не рухаються, постійно контролюйте рух причепа через бокове дзеркало заднього виду і не забувайте, що його шлях не збігається з траєкторією руху авто. Авто з навантаженим причепом погано реагує на екстрений маневр, а найбільш непередбачуваним стане різке гальмування. Пам'ятайте про те, що на початку будь-якого маневру варто "попередити" інших учасників руху. Задовго до початку маневру перестроювання увімкніть  вказівник повороту.

 

Рушати з місця при буксируванні причепа потрібно якомога плавніше, без ривків. Пробуксовка веде до інтенсивного зносу шин, підвищує витрати палива і може стати причиною несправності трансмісії або зчіпного пристрою.

Якщо ви буксируєте порожній або малонавантажений причіп по грунтовці, знизьте тиск в шинах, щоб він не підстрибував (зробити це потрібно до навантаження).

Нерівна дорога, залізничні переїзди та "лежачі поліцейські" - вельми небезпечні для водіїв з причепом. Нерівності дороги і перешкоди на ній - привід скинути швидкість і бути гранично уважним.

upravlenie-s-pritsepom-3

Після проїзду "лежачого поліцейського" автомобілем - не прискорюйте рух! Ваш причіп повинен подолати цю перешкоду максимально м'яко. Це пов'язано з тим, що на відміну від авто безмоторний транспортний засіб не має високих амортизаційних властивостей і дуже вразливий до поперечних перешкод: канав, бугрів, залізничних рейок.

Щоразу вирушаючи в дорогу,  перевіряйте надійність фаркопу, справність світлотехніки, тиск в шинах авто і причепа, їх стан/зношеність, надійність кріплення коліс та правильність розташування вантажу в причепі.