Технічний регламент наказує майстрам, які встановлюють додаткове обладнання, розміщувати фаркоп легкового автомобіля так, щоб при вимірі з причепом, відстань від центру кулі тягово-зчіпного пристрою до поверхні землі становило від 350 мм до 420 мм.
За правилами вантаж в причепі повинен бути розміщений практично горизонтально. Цього можна досягти, якщо зчіпна головка спирається на кулю фаркопа, встановленій саме в цих межах висот.
Без навантаження у вигляді причепа куля фаркопа автомобіля без пасажирів не повина підніматися над землею вище 465 мм. Важливо розуміти, що даний параметр не допускає відхилень в більшу чи меншу сторону, на те є кілька причин.
У разі заниженого розташування, автопоїзд буде торкатися нижньою частиною гака фаркопа при переїзді залізничних переїздів і перегинів дорожнього полотна. Це може привести до того, що кріплення каркаса фаркопа до днища або рами автомобіля будуть вирвані.
У такому випадку, якщо головка фаркопа розташована нижче, ніж належить, страхувальний ланцюг не виконуватиме своїх функцій. Його призначення - не дати причепу торкнутися землі дишлом, в разі відриву зчіпної головки, який може статися з технічних причин. Якщо це станеться на швидкості, то неминуче відбудеться серйозне ДТП.
Є ще одна причина. У разі зменшення встановленої висоти, причіп буде нахилятися в сторону кулі, що призведе до перевищення максимального навантаження зчіпної головки на фаркоп.
Перевищення максимальної висоти 420 мм також заборонено. Навіть спеціальні кронштейни, які змінюють висоту встановлення зчіпної головки на дишлі причепа, розраховані на максимальну висоту кулі в 420 мм. Причіп буде відхилятися дишлом вгору, що теж заборонено: виникає ризик торкання дорожнього полотна заднім фартухом причепа, а також частково розвантажується задня вісь автомобіля.