Незважаючи на зміну темпів життя, покриттів на дорогах або видів транспортування, причепи для легкових автомобілів не втрачають популярності серед автовласників. На сьогодні випускається величезна кількість безмоторних техзасобів на будь-який смак і гаманець. Однак, незважаючи на великий вибір пропонуємої продукції, попит на причепи не падає, а тільки зростає.

Причепи для легкових автомобілів, як правило, схильні до максимальних навантажень, що призводить до поломок цього механізму. Найбільш поширеною проблемою, з якою звертаються до майстрів, стала осьова деформація і порушення геометрії підвіски. У такому випадку потрібно замінити осі або відновити геометрію. Для ремонту поломки потрібно кропітка праця і чимало часу. Майстром буде виконана нарізка свіжого різьблення, випрямлення ЦАФ, наплавлення металу та інше.

Перед тим як придбати легковий причеп, подивіться на його раму. Вона може бути зварена або збірна, на болтах. Іноді кузов кріпиться до підрамника. Краще брати причіп на рамі, товщина металу з якого вона зроблена, повинна бути не менше 3 мм. Ціни на причіп рама зварена/рама на болтах збірна, відрізняються досить сильно. Але, незаперечним плюсом звареної рами є те, що за нею не потрібно «доглядати».

Практично кожній людині час від часу доводиться що-небудь перевозити. Особливо часто це трапляється навесні та восени, коли починається і закінчується сезон дачного відпочинку, відпусток та подорожей. Везуть все - від садового інвентарю, меблів та саджанців до гідроциклів і катерів.

Причіп - річ, безсумнівно, необхідна і зручна для перевезення великогабаритних вантажів. Він практичний як в сільській місцевості, так і в міських умовах. Перевезти меблі, будівельні матеріали чи велику рогату худобу - не проблема для тих, хто має власний причіп.